Czy któraś z Was też czasem błądzi w sieci poszukując sklepów, które oferują damskie ubrania dobrej jakości (najlepiej w outletowych cenach;))? Czy też zdarza Wam się przeglądać choćby answear.com czy zalando.pl w poszukiwaniu ubrań bez poliestru czy innych "poli" medytując jednocześnie nad kompromisem między jakością a ceną? Gdzie kupić sukienkę ze szlachetnej wełny albo kaszmirowy sweter, który nie podrapie, nie załaskocze na śmierć i będzie go można prać ręcznie? Trudno o internetowe (a co dopiero stacjonarne!) sklepy zaopatrzone w ładne, dobrze skrojone wysokiej jakości ubrania bez poliestru i innych "plastików", ale jeśli się trochę poszuka...



Osobiście wychodzę z założenia, że wolę mieć dziesięć ubrań na krzyż, które będą stanowić bazę mojej szafy, za to dobrej jakości, dlatego częściej kupuję szlachetne tkaniny i szyję ubrania sama. Niemniej nie wszystko jestem w stanie uszyć, tak jak nie na wszystkie dobrej jakości ubrania mnie stać;)  Gdzie zatem kupić ubrania dobrej, wysokiej jakości (a umówmy się, że za takie uważamy ubrania z naturalnych włókien), które przez lata będą wyglądały dobrze? Jeśli macie ochotę poznać wyszperane przeze mnie i częściowo już sprawdzone miejsca to zapraszam do zapoznania się z listą ciekawych sklepów online z dobrymi jakościowo ubraniami (kolejność przypadkowa). W sklepach tych znajdziemy zwłaszcza wysokiej jakości swetry i koszule, ale nie tylko. Poniżej zatem lista sklepów internetowych z wysokiej jakości damskimi ubraniami, w sezonie wyprzedaży można tu upolować prawdziwe cudeńka za relatywnie nieduże pieniądze.



Polskie/wysyłające z Polski sklepy internetowe:
1. Aryton (teraz Patrizia Aryton, chociaż subiektywnie wolałam poprzednią nazwę): klik
2. Simple: klik 
3. Solar: klik
4. Zalando: klik
5. Answear: klik
6. Hexeline: klik
7. Massimo Dutti: klik
8. Deni Cler: klik
9. Pretty One: klik
10. COS: klik
11. Catherina: klik
12. Laura Guidi: klik
13. Bialcon: klik
14. Plac Trzech Krzyży: klik
15. Taranko: klik
16. Emanuel Berg: klik
17: Osovski: klik
18. Esprit: klik 
19. DaWanda: klik 
20. Risk made in Warsaw - klik


Zagraniczne, głównie brytyjskie i niemieckie:

1. Charles Tyrwhitt (głównie męskie i damskie bawełniane koszule ale też proste w formie kaszmirowe swetry, kardigany): klik
2. TM Lewin: klik
3.Burberry: klik
4. Hobbs: klk 
5. Hugo Boss: klik
6. WoolOvers: klik
7. Marks&Spencer: klik
8.White Company: klik
9.J.Crew: klik
10. Stefanel: klik
11. MaxMara: klik
12. Harrods (różne marki): klik
13. House of Fraser (j.w.): klik
14. Asos: klik 
15. Boden: klik


Jeśli znacie jeszcze jakieś inne sklepy z ubraniami dobrej jakości - dajcie proszę znać w komentarzach. Myślę, że niejednej osobie nasz spis się przyda:)

4 komentarze:

  1. Ja kupuje często w Nico duży stacjonarny sklep koło Poznania. Mają wiele marek ale nie zdarzyło mi się narzekać na jakość ubrań ani dodatków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak daleko od Torunia. Niemniej dziękuję za polecenie, jeśli będę w pobliżu, to zajrzę:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Z tym się zgodzę, że sklepy internetowe stały się mega modne i w sumie sa wygodniejsze od zwykłych :) Jakbyś miała chwilkę czasu, to zerknij na https://www.markoweubrania.com/ i powiedz mi co sądzisz. Bo znalazłam tę stronką w googlach i zastanawiam się, czy kupować bo spodobała mi się kurtka u nich :D Pozdrawiam Ewelina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam nigdy ubrań z tej strony i wcześniej o niej nie słyszałam, tak że się nie wypowiem, czy moim zdaniem warto, czy nie warto. Musiałabyś sama sprawdzić:-)

      Usuń