Aj, cóż to jest za numer! Piękne, klasyczne, eleganckie ubrania o miłych dla oka liniach i barwach (szlachetna biel i stonowane szarości), trochę pstrokacizny;), kilka wykrojów dla dzieci i jak (prawie) zawsze udane wykroje Plus Size.
Do tego kurs szycia żakietu i ciekawej bluzki. Po prostu nie mogłam nie kupić!
Poniżej wykroje/modele zawarte w numerze Burda 4/2014 r. Myślę, że i Wam coś wpadnie w oko:)


















Myślę, że kilka modeli na pewno uszyję, jeśli znajdę czas i odpowiednie tkaniny:)

6 komentarzy:

  1. Eh, kręciła nosem na tę burdę. Te wykroje, które mi się podobały na pierwszy rzut oka, przestawały się podobać po dłuższych oględzinach. Ale ale! Gdzieś w internecie znalazłam zdjęcie torby rowerowej i jeśli wykrój na nią jest w gazecie, to na bank kupuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie które ciekawe, ale najpierw muszę obejrzeć dobrze burdę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog. Będę wpadać.
    Tym czasem zapraszam do mnie:
    halkii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szczególnie podobają mi się te stylizacje głównie w bieli ! :)
    http://lady--berry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie potrafię szyć ubrań, jedynie jakieś prostsze rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń