...Właściwie trzy obrazki w jedne ramce. Efektowny dodatek do dziecięcego pokoju, który zrobimy praktycznie żadnym kosztem w godzinkę :-)

DIY: obrazek do pokoju dziecięcego



Przygotowałam go dosłownie ze ścinków materiałów (ręka do góry, która szyjąca nie zostawia sobie resztek tkanin?).
Zrobienie obrazków zajęło mi może godzinę, w tym: odrysowanie wizerunku sówki, jelonka i słonika z ekranu komputera na kartkę(!), wycięcie elementów z tkanin o różnych kolorach i fakturach, ułożenie ich i włożenie do ramki. Tak naprawdę jedyny koszt, oprócz niewymiernego kosztu czasu (;-)) to koszt ramki dzielonej na trzy kupionej w markecie budowlanym.

Potrzebne elementy (przed wyprasowaniem i podklejeniem)


Skąd wziąć wykroje zwierzątek:

Wybrałam nieskomplikowane wzory zwierzątek, które znalazłam w internecie (np. na etsy.com), przerysowałam ołówkiem trzymając kartkę papieru przy ekranie (nie miałam czasu na obróbkę graficzną i na drukowanie), odrysowałam ich wizerunki a następnie je wycięłam. "Wykroje" zwierzątek przeniosłam z papieru na tkaniny, które korespondowały ze sobą kolorystycznie. Wycięte elementy musimy wyprasować. Następnie elementy ułożyłam w mini kompozycje i przykleiłam tyle o ile, żeby nie przesuwały się pod szkłem ramki. I gotowe!

Myślę, że wyszło całkiem zgrabnie:-) Co podoba mi się w tego typu projektach - poza bardzo niskim kosztem, kompozycje tego typu możemy dopasować stricte nie tylko do upodobań dziecka czy naszych ale też do wystroju całego pokoju. No i w końcu na coś się przydadzą odkładane na później ścinki tkanin, które zawsze szkoda jest wyrzucić...:-)


Brak komentarzy: