Zachciało mi się sukienki w czerwono-malinowym kolorze. Po głowie chodzi mi sukienka z elastycznej bawełny, może z wełny z jedwabiem, z krepy?

Poniżej kilka inspiracji:
Przepiękna sukienka Asos z łezką (trafia na moją listę must have,
chociaż jeszcze nie wiem, w jakim będzie kolorze!)

Sukienka z kolekcji Victorii Beckham


Sukienki Evy Longorii i Felicity Huffman



Sukienka ze skomplikowanym krojem;) Takiej bym się chyba nie podjęła;)


Tutaj jasnoczerwona sukienka z paskiem

Piękny dekolt sukienki - kokarda

Miranda Kerr w czerwonej sukience - bandage dress by Hervé Léger

I sukienka Zara

Mało mam rzeczy w czerwonym, energetycznym kolorze, zatem czerwona sukienka na pewno się przyda;))

4 komentarze:

  1. Nie wazne jaka... byle czerwona :P
    Ta ze skomplikowanym krojem jest bardzo interesujaca, ale pewnie rownie trudna do uszycia. Zreszta, pozostale tez sa swietne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Ta skomplikowana pewnie by mnie pokonała podczas szycia, no i skąd wykrój skombinować?;)

      Usuń
  2. Szyłam niedawno sukienkę na wzór tej pierwszej- tyle że ja zainspirowałam się krojem a nie kolorem :) Przyznam że to moja ulubiona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie najpierw wymyśliłam, że chciałabym czerwoną sukienkę prostą w fasonie no i faktycznie takich wzorów poszukałam:)
      Ta pierwsza bardzo mi się podoba, ciekawa jestem, czy mam gdzieś wykrój na coś takiego. No ale nie wiem, czy na moją wątłą klatę taki krój nie byłby zbyt odważny:))

      Usuń