Nowy numer magazynu krawieckiego Burda zauroczył mnie, kiedy tylko pierwsze zajawki pojawiły się na stronie internetowej, toteż w piątek przed południem ochoczo podreptałam do Empiku. W numerze są same wspaniałości, praktycznie wszystko warte grzechu (czyt. uszycia). 


Cudne proste i klasyczne wykroje, nieprzekombinowane formy, które uszyte z większości typów tkanin będą wyglądały dobrze, ponadczasowe oraz, co lubię osobiście - łatwe do przeróbek (dodania rękawka, zmiany kształtu dekoltu itd.). Do tego ładne zdjęcia w ciekawych plenerach. No cud, miód i orzeszki. Myślałam, że żaden numer nie przebije Burdy 8/2009, a jednak:)
Tylko kiedy szyć to wszystko?!

Zapraszam do obejrzenia kilku propozycji z magazynu Burda wrzesień 2015 r.
















12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ładne te rzeczy, ale i tak wolę sama zrobić konstrukcję do danego ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano wiadomo, swoje jest zawsze oryginalniejsze chociaż często pracochłonne:) Ale jeśli potrzeba wsparcia, albo ma się niewiele czasu - gotowce są jak znalazł:) Ja lubię też łączyć kilka wykrojów w jeden i też zawsze coś ciekawego z tego wynika:)

      Usuń
  2. Mi ten numer również bardzo przypadł bardzo do gustu, szczególnie za te proste i klasyczne kroje. Mój numer jeden na liście do uszycia to z pewnością okładkowa kurtka 117A oraz numer dwa- Sukienka 108 B:-). Tylko mam też podobny problem - kiedy to wszystko uszyć:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - so many patterns, so little time! Kurteczka z okładki cudna i kolor taki przyjemny, myślę, że nawet dla przyszłych mam z brzuszkiem ten fason się sprawdzi:) Cudeńko:)

      Usuń
    2. Ja już urodziłam Córcię, więc jeśli się zdecyduję na kurteczkę, to już na swoją mam nadzieję pierwotną figurę:-))), ale masz rację, dla kobiet w ciąży kurtka też będzie jak znalazł, pozdrawiam.

      Usuń
  3. W tym numerze wyjątkowo bardzo zauroczyły mnie sukienki zwane dirndl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe są, na pewno elementy gorsetowe można z nich wykorzystać:)

      Usuń
  4. Ja tez zakochalam sie w kurtce z okladki, ale mam problem, bo nie mam pojecia z jakiego materialu ja uszyc! Moglabys cos poradzic? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio gruba wełenka powinna się sprawdzić, może jakiś flausz? Na pewno nic lejącego. W niektórych sklepach widziałam podwójnie kolorowe wełny - tzn. z jednej strony np. szara, z drugiej granatowa, myślę, że to też by nieźle wyglądało.

      Usuń
    2. Postaw na wełnę, to najlepszy wybór, sama szyłam podobny i wełna sprawdzi się najbardziej, kupiłam dobrą na targach tekstylnych w Rzgowie koło Łodzi, bardzo duży wybór dobrej jakości tkanin, dzianin i wszystkiego czego zapragniesz, warto przyjechać fasttextile.com

      Usuń
  5. Bardzo spodobały mi się pomysły z tego numeru. Ma ktoś może ten numer Burdy i chciałby odsprzedać?

    OdpowiedzUsuń