Ostatni numer mojej prenumeraty Burdy z Groupona:) Moim zdaniem całkiem fajne wydanie Burdy. Najbardziej podoba mi się... diy krawat, czyli szycie krawatu.

Jest również instrukcja krok po kroku jak uszyć spódnicę z baskinką, która szturmowała w tym roku wystawy popularnych sklepów z odzieżą. Standardowo w numerze mamy kilka sukienek, żakietów - jest piękna zielona, zwiewna sukienka z jedwabnej organzy, sukienki z krepy szyfonowej i krepy satynowej, płaszcze z tkaniny boucle i imitacji futra, etola z imitacji futerka w kolorze pięknej purpury.



W dziale Burda Plus jak (prawie) zawsze pojawiły się wykroje na bardzo kobiece ubrania: piękny czerwony płaszcz z gabardyny, cudna, czerwona sukienka z jedwabnej satyny z piękną pionową falbanką, która optycznie wyszczupla. Jest też kilka wykrojów na sukienki dla dziewczynek.

DIY: jak uszyć krawat, wykrój krawatu













A w krótkim kursie szycia żakiet:


Podoba mi się okładka nowego magazynu Burda Klasyka (bo uwielbiam klasyczne, proste w formach i wzornictwie ubrania) i chyba się skuszę:)

5 komentarzy:

  1. Spódnica z baskinką i różowa sukienka z dopiskiem "trudny model" mi się nawet podobają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, chociaż tę z baskinką bym zmodyfikowała po swojemu:))

      Usuń
  2. Model z baskijką dla młodych w sam raz, mogę powiedzieć, że w tym wydaniu burdy jest dla każdego coś innego. Więc każdy może sobie uszyć coś odświętnego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu się zgadzam, każda grupa wiekowa czy grupa mająca dane preferencje ubraniowe znajdzie coś dla siebie:) Jestem ciekawa, czy numer styczniowy też będzie ciekawy:)

      Usuń
  3. ooo... ciekawa jestem tej nowej Burdy!
    Ciekawa ta sukienka musztardowo-żółta:)

    OdpowiedzUsuń