Temat bardzo na czasie, zwłaszcza że wiele osób poszukuje sukienek na śluby (sukienki do ślubu cywilnego, sukienki dla druhny) czy po prostu eleganckich wizytowych sukienek. Sukienki do ślubu cywilnego wcale nie muszą być białe. Z kolei sukienki druhen czy gości (moim zdaniem) białe być jednak nie powinny.


Poniżej garść inspiracji - sukienki koronkowe, tiulowe, bawełniane, dzianinowe i inne.
Moje ulubione ukienki Max Mary i Valentino. Jest tez sukienka naszej rodzimej Kasi Zapały (podziwiam talent!), sukienki Alexandra McQueena, Diora, Chanel ale też sukienki popularnej marki Zara, sukienka Taranko, piękna granatowa sukienka Aryton, sukienka La Mania i wiele innych - do wyboru, do koloru:)





































































































































Sporo inspiracji - na każdą figurę, wzrost, dla różnych karnacji. Coś Wam wpadło w oko? Mi (nie)stety większość, kilka chętnie bym uszyła czy po prostu: bardzo chętnie wdziałabym na grzbiet:)


12 komentarzy:

  1. Aż ciężko zdecydować się, która bardziej mi się podoba! Niemal wszystkie są genialne! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się praktycznie każda podoba, uwielbiam takie proste, kobiece fasony i nieprzekombinowane formy:)

      Usuń
  2. Wow wielka paczka sukienek... ale rzeczywiście sporo inspiracji i co najmniej kilka chciałabym uszyć.. zwłaszcza, że ostatnio najbardziej kocham sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też, gdybym tylko miała czas i odzyskała figurę sprzed obu ciąż ostatecznie;)

      Usuń
  3. Wypada iść w czarnej sukience na wesele? Zdania są w tej kwestii podzielone. Ja chyba nie chciałabym iść w czarnej kreacji na taką uroczystość. Podoba mi się ta bordowa sukienka z 4. zdjęcia. Szukam jej na https://domodi.pl/odziez/odziez-damska/sukienki/sukienki-wieczorowe ale byłoby łatwiej gdybym znała markę ;) ewentualnie znajdę coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czwarta sukienka to dzieło YSL. Znalezione na lyst.com :)
      Też nie poszłabym w czerni, ale ja ogólnie czerni nie lubię poza dodatkami;)

      Usuń
  4. Mnie urzekła sukienka w kolorze soczystego różu;-)Jeśli jednak mam być szczera to lubię sukienki we wzory, bo one są bardzo optymistyczne i można dzięki nim zatuszować wiele niedoskonałości. Ta w kolorze pudrowego różu w kwiaty jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście wolę gładkie, ale to chyba tylko dlatego, że uważam takie za ponadczasowe. Niemniej masz rację, rodzaj, wielkość i rozmieszczenie wzorów może bardzo ładnie wymodelować sylwetkę:)

      Usuń
  5. Wczoraj przeczytałam ciekawy artykuł, który pasuje mi do informacji powyżej https://www.alces.pl/brylujesz-w-towarzystwie-przyda-sie-zestaw-sukienek-wizytowych/ Im większy wybór tym większe problemy, przynajmniej ja je mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, chociaż jakby się przejść po sklepach, to mam wrażenie, że wybór jest niewielki jeśli chodzi o ładne sukienki na specjalne okazje.

      Usuń
  6. Faktycznie bardzo dużo pomysłów i inspiracji, ale z tego co widzę, to same sukienki koktajlowe, a brak sukni wieczorowych. Zauważyłam, ze wiele osób nie rozróżnia tych dwóch typów, co poniekąd rozumiem, bo trudno znaleźć konkretne wyznaczniki, o czym przekonać można się chociażby czytając ten tekst https://podpowiadamy.pl/sukienki-wieczorowe-to-radosc-i-odskocznia-dla-twojej-kobiety/ . Możeby tak oddzielić mocniej te kategorie przy wpisach z inspiracjami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, suknie wieczorowe (chyba z uwagi na to, że są dużo rzadziej zakładane) są traktowane trochę po macoszemu i tak jak sugerujesz - wrzucane do jednego wora z innymi sukienkami na szczególne okazje.

      Usuń