Trudno znaleźć w sieci szlachetne, najwyższej jakości tkaniny. Z tego, co zdążyłam się zorientować najlepsze tkaniny, materiały krawieckie produkuje się we Włoszech.

W nagrodę po zaliczonej sesji (trzeba się jakoś motywować:p) poczyniłam zakupy w internetowym sklepie tkaniny-italia (od niedawna Binassi). Wybrałam dwa rodzaje tkanin w trzech kolorach:
  • Wełna z elastanem super 150 pudrowy róż
  • Wełna z elastanem super 150 popiel 
  • Bawełna z lycrą malinowa 





Z bliska nieco lepiej widać fakturę, splot. Tkaniny są double face (dwustronne). Możemy wybrać sobie, która strona będzie prawą, a która lewą;)






Z szarego materiału (wełna z elastenem) uszyłam już ołówkową spódnicę. Pozostałe tkaniny przeznaczę na dwie proste sukienki.

3 komentarze:

  1. Za kazdym razem kiedy trafiam do tego sklepu to mnie szlag trafia, bo materiały mają super, i naprawdę dobrej jakości, ale cena mnie skutecznie odstrasza. Może kiedyś :) Na razie pozostaje zazdrościć i odkładać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny mnie też zamrażają, 3 razy przeliczam, ile mb tkaniny potrzebuję zanim kliknę i kombinuję jak wykroić ubranie, żeby starczyło mniej tkaniny:)
      Co jak co ale jakość jest faktycznie dobra:)

      Usuń
  2. W natanie tez można dostać super jakości tkaniny włoskie ale cena przynajmniej nie jest tak zaporowa, ostatnio kupiłam włoską alpakę czarną 70% alpaki w cenie 108 za mb. materiał jest świetny ma ładny połysk, delikatność skład no i nie kosztuje ponad 600zł za metr. Po co przepłacać, jedwabie i kaszmiry są też superowe, tylko trzeba dobrze poszukać i przyjrzeć się składowi i tkaninie.

    OdpowiedzUsuń